منشور حقوق مشتریان کارگزاری بانک رفاه کارگران
ما کارکنان کارگزاری بانک رفاه کارگران
- مشتری را بزرگترین سرمایه خود دانسته و از هیچ کوششی برای جلب رضایت ایشان فروگذار نخواهیم کرد؛
- تعامل شایسته و خوشرویی با مشتری را وظیفه خویش میدانیم؛
- بر این اعتقادیم که گوش فرا دادن به سخن مشتری، مهمترین اصل در برقراری ارتباط موثر میباشد؛
- رعایت صداقت در تعامل و حفظ محرمانگی اطلاعات مشتری را حق ایشان میدانیم؛
- انجام سریع و صحیح کار و جلوگیری از تضییع حقوق و وقت مشتری را اولویت خویش میشماریم؛
- بر این باوریم که حق مشتری است که در صورت نارضایتی از خدمات دریافت شده به شکایت او در اسرع وقت و با دقت کامل رسیدگی شود.