مراحل خرید خودرو بدون قرعه کشی در بورس کالا

مراحل خرید خودرو بدون قرعه کشی در بورس کالا

سامانه ثبت نام و معاملات غیرحضوری بورس کالا کارگزاری بانک رفاه کارگران راه اندازی شد؛ خرید خودرو بدون قرعه کشی از جمله مزایای این سامانه است که به دنبال ابلاغ ضوابط جدید در خصوص واگذاری خودروهای تولیدی کارخانه های خودروسازی از طریق بورس کالا، اجرایی شده است.

مراحل خرید خودرو در بورس کالا:

  1. ثبت نام و احراز هویت سجام
  2. مراجعه به سامانه EBGO کارگزاری بانک رفاه کارگران و ثبت نام در این سامانه
  3. افتتاح حساب وکالتی و معرفی حساب در سامانه بورس کالا کارگزاری بانک رفاه کارگران (حساب وکالتی، حسابی است که مشتری باید پیش پرداخت خرید خود را به آن حساب واریز کند و بورس کالا نیز دسترسی برداشت وجه از این حساب را دارد)
  4. پیگیری اطلاعیه های عرضه خودرو در بورس کالا
  5. واریز بخشی از قیمت پایه به حساب وکالتی و ثبت درخواست خرید در سامانه خرید آنلاین بورس کالای کارگزاری بانک رفاه کارگران طبق اطلاعیه عرضه
  6. تعیین نمایندگی جهت دریافت خودرو در سامانه آنلاین در صورتی که خودرو به شما تعلق گرفته باشد.

توضیحات: متقاضیان با توجه به قیمت پایه اعلام شده از سوی شرکت خودروسازی قیمت پیشنهادی خود را اعلام و ثبت سفارش میکنند؛ ثبت سفارش به منزله برنده شدن در رقابت نیست و باید تا زمان اعلام نتایج منتظر بمانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در معاملات خودرو و سایر معاملات بورس کالا از طریق سامانه بورس کالا شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران می‌توانید با شماره های 02141772300 - 02141772316 تماس حاصل کنید.

نظر خود را ارسال کنید